^ Back to Top

Ευχές συνταξιοδότησης

Ο Διευθυντής του 1ου Γυμνασίου κ. Σπύρος Αλεξιάδης και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχαρίστησε τη συνάδελφο κα. Αλίτσια Στεφανή για τη μακροχρόνια προσφορά της στο Σχολείο. Ευχόμαστε τόσο σε εκείνη όσο και στην κα. Δενδράκη Βάσω, που συνταξιοδοτούνται, η ευτυχία και η δημιουργικότητα να συνοδεύουν τον εκτός υπηρεσίας βίο τους.

20180530 102623

20180530 102700 1

DSCN8320

Συνδεθείτε

Επισκέπτες

283332
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
36
122
391
282587
677
2661
283332

Your IP: 10.2.6.11
Server Time: 2026-06-12 01:44:12